Fotograf Uroš Abram v novem projektu obravnava odnos med fotografsko podobo in hiperprodukcijo vizualnega skozi pojem požrešnost, enega sedmih naglavnih smrtnih grehov. Vprašanje o smislu nenehnega pritiskanja na sprožilec, neprekinjenega ali nepremišljenega vizualnega sledenja sveta, si je avtor zastavil z osebne pozicije združevanja poklica reportažnega fotografa in kreativca. Kot fotoreporter pri reviji Mladina je v prvih treh mesecih dela posnel okoli dvajset tisoč fotografij, zato je sprva posegel po ključnem pojmu novega projekta precej dobesedno. Za izhodišče je uporabil domačo kuhinjo, ki jo je v celoti prekril s svojimi fotografijami. Metaforo množične (zlo)rabe fotografije je na drugi stopnji serviral bolj tehnološko, formalno in likovno. Predstavil je »vse« fotografije, zajete z »vsemi« fotografskimi tehnikami, skušal pokazati »vse« zakonitosti notranjega in zunanjega bivanja podobe ter nenazadnje »vse« njene paradokse. S fotografiranjem postavitve nepregledne množice fotografij, ki so ravno s kvantiteto popolnoma izgubile prvotni pomen, ostale le likovno sredstvo, je avtor požrešnost preobrnil v kreativno, kritično podstat umetniškega dela. Na končni stopnji je »vse« pripeljalo v »novo« tridimenzionalno predstavitev »novih« podob. Ta je pripravljena, da nas požrešno pogoltne, pahne iz fokusa običajnega gledanja in dojemanja fotografije. Umetnik z ironičnim prijemom obrača opozorilo o pretirani rabi podobe tako nase kot na družbeno polje vizualnega, kjer podobe, poleg našega apetita, pravzaprav vedno bolj »žrejo« tudi same sebe. (Maja Antončič)
Uroš Abram (1982) je po končanem študiju fotografije na praški akademiji FAMU deloval na področju oglaševanja, izobraževanja, predvsem pa ustvarjal v polju avtorske fotografije. S fotografsko razstavo leta 2006 v Galeriji Božidarja Jakca v Kostanjevici na Krki je postal najmlajši tam predstavljeni avtor, s serijo Made in me, ki jo je prvič razstavil leta 2010 v Galeriji Simulaker, je sodeloval tudi na slovitem sejmu fotografije Paris Photo v pariškem Louvru. Kot umetniški vodja je prispeval k festivalu Noster Nostri v Kostanjevici na Krki in kot mentor sodeloval na festivalu Fotopub v Novem mestu. Trenutno deluje kot kreativni fotograf tednika Mladina in razvija nove avtorske projekte na področju sodobne fotografije. Živi in ustvarja med Kostanjevico na Krki in Ljubljano.
Razstava Uroša Abrama Požrešnost je del projekta ZAGON – sodobna umetnost z novimi močmi. Projekt Zagon delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov, razvojne prioritete: »Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti«; prednostne usmeritve: »Dvig zaposljivosti ranljivih družbenih skupin na področju kulture in podpora njihovi socialni vključenosti«.
Galerija Škuc